Συχνές Ερωτήσεις

• Πως θα ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί;


Μόλις η παραγγελία σας δοθεί, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email που θα σας ενημερώνει για τα είδη που παραγγείλατε, τις τιμές τους και το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας, και θα επιβεβαιώνει τις πληροφορίες που εσείς καταχωρήσατε κατά την παραγγελία, δηλαδή την διεύθυνση αποστολής καθώς και τις πληροφορίες χρέωσης (τιμολόγιο ή απόδειξη, στοιχεία χρέωσης κλπ).

 

• Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;


Εάν έχετε ολοκληρώσει μία ηλεκτρονική παραγγελία, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας και εμείς θα αναλάβουμε άμεσα την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.