FAQ
1. Περιγραφή υπηρεσίας
Ο δικτυακός τόπος www.rouvaliswinery.gr είναι ένας ιστότοπος προβολής, προώθησης και πώλησης επιλεγμένων προϊόντων και υπηρεσιών, ο οποίος απευθύνεται σε οινόφιλους και φίλους του οινοποιείου Ρούβαλη.
2. Παραγγελίες προϊόντων και υπηρεσιών
2.1. Με ποιους τρόπους παραγγέλλω προϊόντα και υπηρεσίες από τον ιστότοπο www.rouvaliswinery.gr;
Η παραγγελία επιλεγμένων προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται μέσω του ιστότοπου www.rouvaliswinery.gr με την επιλογή της καρτέλας Wine Shop, που λειτουργεί ολόκληρο το 24ωρο, όλες τις ημέρες του χρόνου.
2.2. Ποια είναι η διαδικασία της παραγγελίας προϊόντων και υπηρεσιών από τον ιστότοπο www.rouvaliswinery.gr;
Μέσω του ιστότοπου www.rouvaliswinery.gr πλοηγείστε ελεύθερα και επιλέγετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν. Στη συνέχεια, μεταφέρεστε στη σελίδα περιγραφής του προϊόντος/υπηρεσίας και από εκεί τα προσθέτετε στο Ηλεκτρονικό Καλάθι Αγορών. Εάν επιθυμείτε να συνεχίσετε τις αγορές σας προσθέτοντας και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες, επιλέγετε τον σύνδεσμο «Συνέχεια Αγορών». Διαφορετικά, συνεχίζετε με την εξόφληση της παραγγελίας σας.
Για την εξόφληση της παραγγελίας σας μεταφέρεστε σε ασφαλή, πιστοποιημένη σύνδεση, όπου σας ζητείται να ορίσετε τα στοιχεία αποστολής, καθώς και τον τρόπο εξόφλησης της παραγγελίας.
2.3. Ποια διαδικασία ακολουθώ σε περίπτωση που θέλω να στείλω ένα δώρο σε κάποιον;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποστείλετε τα προϊόντα σε άλλον παραλήπτη και σε διαφορετική διεύθυνση, στην καρτέλα «Ολοκλήρωση Παραγγελίας» συμπληρώνετε τα στοιχεία αποπληρωμής της παραγγελίας και τη διεύθυνση στην οποία θέλετε να αποστείλετε το προϊόν. Επίσης, συμπληρώνετε το όνομα του αποστολέα, το όνομα του παραλήπτη και προαιρετικά ένα μήνυμα προς τον παραλήπτη. Στην περίπτωση αυτή, η διεύθυνση του παραλήπτη του προϊόντος είναι διαφορετική από τη διεύθυνση αποστολής του παραστατικού τιμολόγησης.
2.4. Μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία προς το εξωτερικό;
Δυστυχώς, δεν δίνεται αυτή η δυνατότητα. Επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 26910 29415 ή μέσω e-mail στο info@rouvaliswinery.gr, για να σας ενημερώσουμε πώς μπορείτε να προμηθευτείτε τα προϊόντα μας εκτός Ελλάδας.
3. Χρεώσεις / Μέθοδοι πληρωμής
3.1. Με ποιο τρόπο μπορώ να εξοφλήσω τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες που παρήγγειλα;
Οι τρόποι εξόφλησης μιας παραγγελίας είναι:
• Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα
Με την προϋπόθεση ότι διαθέτετε πιστωτική/χρεωστική Mastercard ή VISA και συμπληρώνοντας τα στοιχεία της κάρτας (CVC/CVV, Ονοματεπώνυμο Κατόχου), μπορείτε να εξοφλήσετε με απόλυτη ασφάλεια το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.
• Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Μπορείτε να μεταφέρετε το ποσό του συνολικού κόστους της παραγγελίας, το οποίο περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, σε έναν από τους δύο (2) λογαριασμούς της εταιρείας, εντός πέντε (5) ημερών από την υποβολή της παραγγελίας, διαφορετικά η παραγγελία θεωρείται ότι δεν υποβλήθηκε.
Οι τραπεζικοί λογαριασμοί είναι οι εξής:
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ IBAN: GR57 0110 3040 0000 3044 7009 538
EUROBANK IBAN: GR92 0260 1520 0006 1020 0819 083
Τα χρήματα που θα εμφανιστούν σε κάποιον από τους παραπάνω λογαριασμούς θα πρέπει να είναι το ακριβές ποσό που αναγράφεται στο τέλος της παραγγελίας σας. Μπορείτε είτε να αναγράψετε το ονοματεπώνυμό σας στην αιτιολογία κατάθεσης κατά την πραγματοποίηση της τραπεζικής μεταφοράς των χρημάτων, είτε να αποστείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@rouvaliswinery.gr σημειώνοντας το ονοματεπώνυμο με το οποίο έγινε η παραγγελία. Η παραγγελία ετοιμάζεται για αποστολή αμέσως μόλις εμφανιστούν τα χρήματα σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρείας.
• Μέσω της υπηρεσίας PayPal
To Paypal είναι μια διαδικτυακή υπηρεσία πληρωμών, με την οποία μπορείτε να μεταφέρετε χρήματα εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. Ο λογαριασμός Paypal λειτουργεί σαν online τραπεζικός λογαριασμός. Αφού ολοκληρώσετε την πληρωμή, τα χρήματά σας εμφανίζονται απευθείας στο λογαριασμό Paypal της εταιρείας επιτρέποντάς μας να προετοιμάσουμε την παραγγελία σας.
Σε περίπτωση που δεν έχετε λογαριασμό στο Paypal, μπορείτε να δημιουργήσετε δωρεάν λογαριασμό ακολουθώντας τα βήματα που περιγράφονται στην ιστοσελίδα του Paypal.
3.2. Πώς διαμορφώνεται το κόστος της παραγγελίας;
Το κόστος της κάθε παραγγελίας διαμορφώνεται ανάλογα με την τιμή του κάθε προϊόντος (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.), καθώς και ανάλογα με τον τόπο παράδοσής της. Για παραγγελίες άνω των 200,00€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
4. Παραδόσεις / Αποστολές προϊόντων και υπηρεσιών / Έξοδα μεταφοράς / Λοιπά έξοδα
4.1. Αποστολή και παραλαβή προϊόντων και υπηρεσιών
4.1.1. Πώς πραγματοποιούνται οι αποστολές των παραγγελιών;
Οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών TNT. Σε περιπτώσεις που οι καιρικές συνθήκες είναι ακατάλληλες για τη μεταφορά κρασιών (καύσωνας ή παγετός) υπάρχει η δυνατότητα αναστολής της αποστολής ύστερα από ειδοποίηση και συγκατάθεση του πελάτη, προκειμένου τα προϊόντα που θα παραλάβει ο καταναλωτής να παραδίδονται πάντα σε άριστη κατάσταση.
4.1.2. Σε πόσο χρόνο θα λάβω την παραγγελία μου;
Στις χερσαίες μεταφορές η παράδοση της παραγγελίας γίνεται συνήθως εντός 5 εργάσιμων ημερών. Σε νησιωτικούς προορισμούς, καθώς και σε δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος.
4.2. Επιστροφές προϊόντων
4.2.1. Σε περίπτωση που λάβω διαφορετικό προϊόν, σε είδος ή/και ποσότητα, τι θα πρέπει να κάνω;
Σε περίπτωση που λάβετε προϊόν διαφορετικό κατ’ είδος ή ποσότητα σε σχέση με αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους, επισυνάπτοντας όλα τα απαραίτητα έγγραφα, π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο. Εφόσον τηρείται ο προτεινόμενος τρόπος επιστροφής των προϊόντων προς την εταιρεία, τα έξοδα επιστροφής και επαναπροώθησης της παραγγελίας στον πελάτη βαρύνουν την εταιρεία.
4.2.2. Σε περίπτωση που λάβω ελαττωματικό προϊόν, τι θα πρέπει να κάνω;
Τα προϊόντα που πωλούνται μέσω του ιστοτόπου μας έχουν ελεγχθεί προσεκτικά και είναι άριστης ποιότητας. Επιπλέον, στους χώρους αποθήκευσης και συντήρησης των προϊόντων τηρούνται αυστηρά τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν θεωρηθεί από τον πελάτη ελαττωματικό, παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής του στην εταιρεία, το αργότερο επτά ημέρες μετά την παραλαβή του, προς έλεγχο και διαπίστωση του ελαττώματος. Απαραίτητη είναι η επισύναψη όλων των αναγκαίων εγγράφων, π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν την εταιρεία, όπως και τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος προϊόντος. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, αντικαθίσταται το προϊόν. Στην περίπτωση που είναι αδύνατη η αντικατάσταση του προϊόντος από την εταιρεία, ακυρώνεται η συναλλαγή και γίνεται επιστροφή χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική πληρωμή από τον πελάτη. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η εταιρεία έχει το δικαίωμα μη αντικατάστασης του προϊόντος ή/και μη επιστροφής χρημάτων.
4.3. Δικαίωμα υπαναχώρησης
4.3.1. Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται αποκλειστικά για προσωπική σας χρήση, δικαιούστε να υπαναχωρήσετε και να επιστρέψετε το προϊόν, με δικό σας μέσο και έξοδα, χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει, εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και στην αρχική του συσκευασία, η οποία πρέπει να μην είναι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή φθαρμένη, και εφόσον η σχετική δήλωσή σας γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοση του προϊόντος σε εσάς.
Σε περίπτωση που το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης, η οποία δεν διαπιστώνεται αμέσως με την απλή εξέταση του προϊόντος, θα πρέπει να καταβάλετε χρηματική αποζημίωση για τη μείωση της αξίας του, η οποία θα αφαιρεθεί από το τίμημα και για την οποία θα ενημερωθείτε σχετικά, πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.
4.3.2. Έλεγχος και επιστροφή χρημάτων
Εφόσον το προϊόν αποσταλεί σε εμάς εντός του οριζόμενου διαστήματος, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση σύμφωνα με τα παραπάνω, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει, αφού προηγηθούν οι τυχόν απαραίτητες τραπεζικές ενέργειες, το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που αποστέλλεται σε εμάς η δήλωση υπαναχώρησής σας.
4.3.3. Εξαιρέσεις του δικαιώματος υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που προβλέπονται από τον νόμο, όπως π.χ. για προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς σύμφωνα με δικές σας προδιαγραφές ή είναι σαφώς εξατομικευμένα (προσαρμοσμένη ετικέτα), προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή της υγιεινής, εφόσον έχουν αποσφραγιστεί ή εφόσον διαπιστωθεί προσπάθεια έστω αποσφράγισης ή παρέμβασης, ή για προϊόντα που μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
5. Επικοινωνία
5.1. Πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 26910 29415 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@rouvaliswinery.gr.
5.2. Ποιες ώρες μπορείτε να καλέσετε;
Το τηλεφωνικό κέντρο του οινοποιείου Ρούβαλη λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00-16:00.